Hírek

4.A ÉS 4.B OSZTÁLYKIRÁNDULÁSA

2022.06.15, 12:09

Június 10-11-én a 4.a,b osztályok két napos kiránduláson vettek részt. Az 1. állomás Visegrád volt, ahol csodálatos napsütésben nézhettük meg a várat és gyönyörködhettünk a panorámában. Ezután Tahitótfaluba mentünk, itt volt a szállásunk. Vacsora után még elmentünk a Kisoroszi-szigetcsúcshoz. Másnap délelőtt a Magyar Családi Gazdaság őshonos állatait ismerhettük meg Dr. Magyar Gábor kalauzolásával. Itt a bokrokkal körülvett mezőn számháborúztunk is. Ebéd után utaztuk Szentendrére, ahol megcsodáltuk az óvárost, fagyiztunk, majd indultunk haza. Nagyon jól éreztük magunkat!!

ANGOL NYELVI SIKEREK

2022.06.14, 13:15

A HEBE Kft által meghirdetett ORSZÁGOS Spring in the English-Speaking Countries angol nyelvű projektversenyen

• Nagy Lili 5.b osztályos tanuló 5. helyen (A1 kategória),
  • Barabás Réka, Kádár Vivien és Varga Boglárka 3.b osztályos tanulók a 7. helyen (Starter kategória),
  • László Nóra és Nagy Dóra 3.b osztályos tanulók a 9. helyen végeztek (Starter kategória).

Gratulálunk a szép eredményekhez!

1.B KIRÁNDULÁSA

2022.06.14, 12:12

Iskolánk 1. b osztálya traktoros kiránduláson vett részt az utolsó napokban.
Ellátogattak a Csonka toronyhoz, majd tanya túra során állatsimogatásban és baromfi etetésben is volt részük.

49 DIÁK JUTALOMKIRÁNDULÁSA A POROSZLÓI ÖKOCENTRUMBA

2022.06.10, 10:35

A Bihari Önkormányzatok Többcélú Kistérségi Társulásnak köszönhetően a Berettyóújfalui József Attila Általános Iskola 49 tanulója és 2 pedagógusa kiránduláson vehetett részt 2022.06.09-én a „Jegyre fel!” program keretében, a poroszlói Ökocentrumban. 10.00 órától a kishajós kirándulás bepillantást engedett a Tisza–tó növény- és madárvilágába. Ezután a főépületben Európa legnagyobb édesvízi akváriumát tekintettük meg, majd a kilátóból csodálhattuk a tájat. A szabadidőparkban a csónakázó-tónál tutajokkal, kötélpályákkal szórakoztunk, rönkjátszótéren kipróbáltuk ügyességünket, közben a sétányokon csodáltuk, simogattuk a különböző állatokat. Finom ebéddel csillapítottuk éhségünket. Felejthetetlen élmény volt számunkra ez a nap, köszönjük a lehetőséget!

LEGEK KÖSZÖNTÉSE

2022.06.09, 08:28

2022.június 08-án 90 diákunk részesült Muraközi István polgármester úr által átadott városi elismerésben, a LEGEK díjazásában. Büszkék vagyunk a tanulmányi, sport- és művészeti eredményekkel rendelkező, díjazott tanítványainkra.

Köszönet a pedagógusoknak és edzőknek a munkájáért.

A Debreceni Labdarúgó Akadémia U10-es korosztály

2022.06.08, 13:18

Jenei Bendegúz 3.b. osztályos tanuló a 2021/2022-es szezonban a Debreceni Labdarúgó Akadémia U10-es korosztályában több bajnokságon is szerepelt, melyek különböző városokban, szinte minden hétvégén napi 4 meccset jelentettek Bendinek.

MLSZ Dél-Kelet U10

MLSZ Kelet U10

Duna-menti Liga U10

Mindezek mellett először tudtak részt venni nemzetközi tornán az olaszországi Garda-tó partján megrendezett Bardolino Champions kupán, ahol 9 meccset játszottak főként olasz és német csapatokkal. A szezont lezárva Gödöllőn rendezték meg a Juniális Kupát, ahol Bendegúzék csapata 1. helyet szerzett a 15 induló csapatból! Gratulálunk ehhez a gyönyörű eredményhez!

Angol szakkörösök sikere

2022.06.01, 12:38

A Hebe Kft. által meghirdetett  Hello Canada! Országos Angol Projektversenyen a 6.a osztály angol  szakkörösei  csapatokban versenyezve kiemelkedően teljesítettek.

2. helyezés

2.Fülöp Judit

3.Mikó Emőke

4.Zsugovits Miklós

Gratulálunk a szép eredményekhez!

Elsős MÉH-ÉSZ-ek

2022.06.01, 11:15

Az Egri Balassi Bálint Általános Iskola a 2021/2022-es tanévben is meghirdette az

Országos Méh-Ész Logikai Versenyt.

A versenyzők öt fordulón át mérhették össze tudásukat.
A feladatok a Bee-Bot padlórobothoz kapcsolódtak. A versenyzőknek nemcsak a robotméhecske működését kellett jól ismerni, hanem precizitásra, kreativitásra és jó logikára is szükség volt a feladatok megoldásához.

Az 1. a osztály öt tanulója végig nagy lelkesedéssel vett részt a versenyben,  melyben országos III. helyezést értek el!

Gratulálunk a fiúknak!

Felkészítő: Kocsisné Jován Ildikó

Elsős bajnokok a „nyelvÉsz” versenyben

2022.05.27, 09:47

A Bendegúz Gyermek- és Ifjúsági Akadémia minden évben meghirdeti a „nyelvÉsz” c. versenyét. A feladatok megoldásához gazdag szókincs, helyes nyelvhasználat, nyelvi lelemény, kreativitás egyaránt szükségeltetik.

Az 1. a osztály két tanulója: Sólyom Anett és Nagy Máté Gyula az iskolai és a megyei fordulók után az országos döntőben is kiválóan teljesített.

Mindketten I. helyezést értek el!

Büszkék vagyunk rájuk! Gratulálunk nekik!!!

Felkészítő pedagógus: Kocsisné Jován Ildikó

Országos Angol Projektverseny

2022.05.26, 15:02

Szöllősi Loretta 5.a osztályos tanuló 2. helyezést ért el egyéni indulóként a HEBE Kft. által meghirdetett Hello Canada! Országos Angol Projektverseny B2 szintjén.

Kiemelkedő eredményéhez szeretettel gratulálunk!